ReadyPlanet.com


should therefore


 It turned out that the maze is generated in a sequence. The game needs to decide, as it draws each new square of the maze, whether it should draw a wall or a space for the game characters to move around in. Each square should therefore be “wall” or “no wall” – “1” or “0” in computer bits. The game’s algorithm decides this automatically by analysing a section of the maze. It uses a five-square tile that looks a little like a Tetris piece. This tile determines the nature of the next square in each row.

อ่านต่อเพิ่มเติม โรงเรียนบ้านกันละ

สาระสำคัญ   ปาก

 

 


ผู้ตั้งกระทู้ gik (dee-at-gmail-dot-com) :: วันที่ลงประกาศ 2022-03-05 14:29:11


แสดงความคิดเห็น
ความคิดเห็น *
ผู้แสดงความคิดเห็น  *
อีเมล 
ไม่ต้องการให้แสดงอีเมล



Escort Motor Parts Shop (EMP)